شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

طراحی بنر تبلیغاتی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تفاوت کامپیوترهای خانگی با لپ تاپ

تفاوت‌های اصلی بین کامپیوترهای خانگی و لپ‌تاپ‌ها عبارتند از:

1. اندازه و قابلیت حمل: کامپیوترهای خانگی معمولاً از اندازه بزرگتری برخوردار هستند و به صورت ثابت در یک مکان نصب می‌شوند، در حالی که لپ‌تاپ‌ها قابل حمل هستند و به راحتی می‌توانند به هر مکانی منتقل شوند.

2. قدرت پردازش: برخی از کامپیوترهای خانگی دارای پردازنده‌های قدرتمند و قابل ارتقاء هستند که می‌توانند برنامه‌ها و بازی‌های پیچیده را اجرا کنند، در حالی که لپ‌تاپ‌ها معمولاً دارای پردازنده‌های کمتر قدرتمند هستند.

3. صفحه نمایش: کامپیوترهای خانگی معمولاً دارای صفحه نمایش بزرگتر و با کیفیت تر هستند، در حالی که لپ‌تاپ‌ها دارای صفحه نمایش کوچکتر و قابل حمل‌تر هستند.

4. قابلیت ارتباطات: لپ‌تاپ‌ها معمولاً دارای قابلیت اتصال به شبکه‌های بی‌سیم (Wi-Fi) و دیگر دستگاه‌ها هستند، در حالی که بعضی از کامپیوترهای خانگی نیاز به اتصال باسیم دارند.

5. قابلیت ارتقاء: بعضی از کامپیوترهای خانگی قابل ارتقاء هستند و می‌توانند قطعات داخلی آن‌ها را تغییر داد، در حالی که لپ‌تاپ‌ها معمولاً قطعات داخلی آن‌ها قابل ارتقاء نیستند.

با توجه به این تفاوت‌ها، انتخاب بین یک کامپیوتر خانگی و یک لپ‌تاپ بستگی به نیاز و استفاده شخصی دارد.

مزایای کامپیوتر های مدرن

کامپیوترهای مدرن دارای مزایای بسیاری هستند که زندگی ما را آسان‌تر و بهتر می‌کنند. برخی از این مزایا عبارتند از:

1. سرعت: کامپیوترهای مدرن دارای پردازنده‌ها و سیستم‌های عامل قدرتمند هستند که به آن‌ها امکان اجرای برنامه‌ها و فرآیندهای پیچیده را با سرعت بالا می‌دهد.

2. ذخیره‌سازی: کامپیوترهای مدرن دارای حافظه‌های داخلی و خارجی بسیار بزرگ و قابل اطمینان هستند که به کاربران امکان ذخیره و دسترسی به داده‌ها را فراهم می‌کنند.


3. اتصالات: کامپیوترهای مدرن امکان اتصال به اینترنت و شبکه‌های دیگر را دارند که به کاربران امکان اشتراک گذاری اطلاعات، ارتباط با دیگران و دسترسی به منابع آنلاین را می‌دهد.

4. قابل حمل: لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند از نمونه‌های کامپیوترهای قابل حمل هستند که به کاربران امکان استفاده در هر زمان و مکان را می‌دهند.

5. قابلیت چندوظیفه: کامپیوترهای مدرن قابلیت اجرای چند برنامه و فعالیت همزمان را دارند که به کاربران امکان مدیریت کارهای گوناگون را می‌دهد.

6. امنیت: کامپیوترهای مدرن دارای سیستم‌های امنیتی پیشرفته هستند که به کاربران امکان حفاظت از اطلاعات شخصی و حساس را می‌دهند.

7. هوش مصنوعی: استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در کامپیوترهای مدرن، به آن‌ها قابلیت یادگیری، پیش‌بینی و تصمیم‌گیری هوشمند را می‌دهد.

با توجه به این مزایا، کامپیوترهای مدرن به عنوان ابزار حیاتی در زندگی روزمره، کسب و کار و صنعت به شمار می‌روند.

تبلیغات کلیکی چیست ؟

راکنون این مطلب را می خوانید مطمئن هستیم که شما هم حتی در بدترین شکل ممکن، برای یک بار هم که شده تبلیغات کلیکی را خواسته یا ناخواسته مشاهده کرده اید. اینکه تبلیغات کلیکی چیست و چه کاربردی دارد اساس مطلب امروزمون را ترسیم می کند و میخواهیم به شکل جامع درباره تبلیغات کلیکی یا PPC بیشتر صحبت کنیم.



تبلیغات کلیکی چیست و چه کاربردی دارد ؟

تبلیغات کلیکی یا PPC چیست، به راستی باید این مدل آگهی را یکی از روش های تبلیغات پرکاربرد و پربازدید است که اگر نگوییم امروزه به عنوان اصلی مهم در ” بازاریابی اینترنتی ” استفاده می شود بی راه نگفته ایم و مطمئنا با کمی تحقیق به این باور می رسید که امروزه یکی از گزینه های اصلی پیش روی شما برای تبلیغ کردن کسب و کارتون، استفاده از این مدل سیستم تبلیغاتی است.


مطئمنا شما اگر یک تبلیغ دهنده باشید برای یکبار به این فکر کرده اید اگر ما تبلیغ بدهیم و مبلغ نسبتا زیادی بابت آن پرداخت کنیم اما کسی وارد سایت ما نشود چه کنیم ؟!، متاسفانه این مشکل در گذشته وجود داشت و وقتی شما به فکر انجام چنین کاری می افتادید تضمینی وجود نداشت که روی تبلیغ شما کلیک شود و همین موضوع ریسک هزینه کردن برای انجام اینکار را بیشتر می کرد.

اما با وجود تبلیغات به ازای پرداخت یا به اصلاح انگلیسی PPC مخفف ( pay per click ) نگرانی ها نسبت به این مساله تا میزان چشم گیری کاهش پیدا کرد چرا که ماهیت استفاده پرداخت به ازای کلیک در نام آن کاملا مشخص است و به این شکل شما هیچ گاه هزینه ای اضافی پرداخت نمی کنید و تنها در صورتی مبلغ می پردازید که بر روی ” طرح تبلیغاتی یا بنر ” شما کلیک شده باشد. اینجاست که نگران این نباشید که شما مبلغی پرداخت می کنید و اگر کسی روی آن کلیک نکرد، هزینه شما دور ریخته شده است.


کسب در آمد از تبلیغات کلیکی چگونه انجام می شود ؟
بسیاری از افرادی که صاحب یک وب سایت هستند با اهداف درآمدزایی پای به فعالیت در اینترنت می گذارد. برای کسب درآمد راه های مختلفی پیش روی شماست اما مهمترین و پرکاربرد ترین روش که بیشتر برای وب سایت های پربازدید که از مخاطب واقعی بالایی برخوردار هستند استفاده می شود کسب در آمد از تبلیغات کلیکی است.

کسب در آمد از تبلیغات کلیکی یکی روش های رایج در اینترنت است که بسیاری از سایت های بزرگ در کشور درآمد‌زایی بسیار بالایی از این روش به دست می آورند. امروزه اکثریت وب سایت ها در اینترنت بستری را برای نمایش تبلیغات با سیستم پرداخت به ازای کلیک یا همان تبلیغات PPC ایجاد کرده اند.

بر خلاف گذشته که مدیران وب سایت ها سال ها تلاش می کردند تا وب سایتشان را به یک سطح بالایی برسانند تا در دید تبلیغ دهندگان قرار بگیرند، امروزه این اتفاق با وجود تبلیغات pay per click بسیار آسان تر شده است و اگر شما یک سایت با بازدید بسیار پایین هم داشته باشید این امکان برای شما فراهم است که بتوانید از کد مربوط به نمایش این مدل آگهی‌ ها در سایتتان استفاده کنید.


پیشنهاد پارسی طرح : آشنایی با بهترین روش های تبلیغاتی در ایران

کسب در آمد از تبلیغات کلیکی


این درآمد چگونه کسب می شود ؟ درآمدزایی از این روش به ۳ بخش تقسیم می شود .
بخش اول ( تبلیغ دهنده ) :

در یک بخش تبلیغ دهنده ای وجود دارد که سعی میکند محصول یا خدمت را به نمایش سایرین بگذارد و برای انجام اینکار به یک محصول، خدمت، بودجه مناسب تبلیغاتی و یک طرح گرافیکی برای این محتویات تبلیغاتی احتیاج دارد تا در اختیار بخش دوم این پروسه قرار دهد.


بخش دوم ( نمایش دهنده ) :

در بخش دوم باید نمایش دهنده ای وجود داشته باشد که تصویر محصول شما در سایت خود نشان دهد، که نمایش دهندگان تنها در این بخش نیاز است که کدهایی که ( بخش سوم این پروسه ) در اختیارشان قرار می دهند را در قسمتی که قرار است تبلیغ به نمایش کاربران درآید قرار می دهد.


و اما بخش سوم ( شبکه تبلیغات ) :

و بخش سوم که به نوعی یک بخش مهم برای برقراری ارتباط بین این دو هستند، شرکت واسط بین نمایش دهنده و تبلیغ دهنده است که اگر این شرکت ها بستر برنامه نویسی تحت وب این سیستم را فراهم نکنند عملا از حالت تبلیغات کلیکی به ازای پرداخت خارج می شود و شما باید از روش های دیگر برای تبلیغات خود استفاده نمایید.

https://parsitarh.ir/digital-marketing/pay-per-click/

تبلیغات موثر در سایزهای کوچک !

دغدغه اکثر هنگامی بیشتر می شود که میخواهیم یک کمپین موفق تبلیغاتی ایجاد کنیم،اول نمی دانیم کجا تبلیغ دهیم و بعد از آن نمی دانیم از چه روشی استفاده کنیم تا تبلیغاتی که از طریق ” بنر ” انجام می دهیم در بالاترین سطح ممکن انجام شود و موثر باشد.

امروز در این مطلب می خواهیم به تبلیغات موثر در سایزهای کوچک بپردازیم. یعنی به شکلی از طراحی استفاده کنیم تا در تبلیغاتی که ابعاد کوچکی دارند بهترین بازدهی و نرخ تبدیل را بدست بیاوریم.



تبلیغات موثر در سایزهای کوچک !
چندی پیش درباره ” بهترین روش های تبلیغات در ایران ” صحبت کردیم به موارد متعددی اشاره کردیم اما در آن مطلب درباره اینکه چطور در تبلیغاتی که ابعاد کوچکی دارند کاری انجام دهیم تا بیش از پیش در نگاه مخاطب دیده و شناخته شویم کمتر گفتیم، امروز در این مطلب بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.

می دانیم که تبلیغات اینترنتی در ابعاد مختلف و ۱ تا ۳ فرمت خروجی انجام می شود، اینکه تمایل داشته باشید در چه ابعادی تبلیغ انجام دهیم و طرح تبلیغاتی خود را در چه جایگاهی به تصویر بکشانیم به عوامل متعددی وابستگی دارد، از { هزینه تبلیغات، برنامه ریزی و وب سایت های هدف و … } که تمام این موارد در تبلیغات نقش دارند.

با این حال هیچگاه تضمینی وجود ندارد که شما یک تبلیغ در سایز بزرگ انجام دهید و موفق شوید و از سوی دیگر هیچ تضمیمی هم برای عدم موفقیت شما نیست. گاها یک تبلیغ کوچک تاثیرات بزرگ می گذارد، مهم این است که چگونه و با چه تکنیکی بتوانیم از ابعادی که در اختیار داریم استفاده کامل داشته باشیم.

https://parsitarh.ir/digital-marketing/advertising-effective-in-small-sizes/

4 روند بزرگ رسانه های اجتماعی که در سال 2021 رخ می دهد

Social Media Trends 2021

تقریباً مهم نیست که امروز در چه شغلی فعالیت می کنید - رسانه های اجتماعی پادشاه هستند. دستیابی به مشتریان بالقوه ، ایجاد یک انجمن ، گسترش کلمه در مورد محصول یا خدمات عالی شما - همه اینها در رسانه های اجتماعی اتفاق می افتد.



به همین دلیل مهم است که هر سال در صحنه رسانه های اجتماعی چه اتفاقی می افتد را دنبال کنید.


با افزایش روزافزون سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ، رقابت برای جلب توجه مخاطبان هر ساله دشوارتر می شود. رسانه های اجتماعی درگیر و به طور مداوم روش های جدیدی را برای جذب کاربران ، سرگرم کردن آنها و ایجاد وقت بیشتر در اینترنت اختراع می کنند.


در این مقاله ، ما آخرین روندهای رسانه های اجتماعی ، نحوه کار آنها ، دلیل موثر بودن آنها را بررسی خواهیم کرد و برای سال 2021 پیش بینی هایی خواهیم کرد ، بنابراین شما همیشه می توانید یک گام جلوتر از رقبای خود باشید. بیایید غواصی کنیم

1. برترین رسانه های اجتماعی در سال 2021

اولین روند رسانه های اجتماعی که می خواهیم بررسی کنیم تعجب آور نیست اما برای حضور موفق شما در شبکه های اجتماعی بسیار مهم است ، تکرار می کنیم:


روند رسانه های اجتماعی 1: فیلم ها

فیلم ها در شبکه های اجتماعی روز به روز محبوب تر می شوند. تعجب میکنم چرا؟ اگر بگویید که یک عکس 1000 کلمه است ، یک فیلم مثل 1000 عکس ارزش دارد. در سال 2021 محبوبیت آنها در شبکه های اجتماعی ادامه خواهد یافت.


دلیل محبوبیت ویدئو ها بیشتر درگیر شدن آنهاست - عملکرد پخش خودکار و محبوب در سالهای اخیر 3-5 ثانیه معرفی های جلب توجه بیش از یک تصویر ثابت توجه را به خود جلب می کند. رسانه های اجتماعی در ویدیوها رونق دارند - بیشتر وقت کاربران در شبکه های اجتماعی را می گیرد و از روش های جدید تبلیغات برای جلب مخاطب استفاده می کند - به عنوان مثال تبلیغات ویدئویی غیر قابل رد


نه در وهله آخر ، این یک واقعیت مشهور است که مردم ترجیح می دهند به جای خواندن متن ، فیلم تماشا کنند.


ابزارها و نرم افزارهای بسیاری وجود دارد که به شما امکان می دهد فقط در عرض چند دقیقه یک فیلم جذاب ایجاد کنید و حتی جلب توجه مخاطب را حتی برای یک کاربر معمولی نیز آسان می کند. بنابراین جای تعجب نیست ، هر روز تعداد بیشتری از افراد پست های متنی و تصاویر ساده را ریخته و در عوض روی فیلم ها تمرکز می کنند.


داستانها با چگونگی جلب توجه "مخاطبان" مخاطب تفاوت چندانی ندارند ، به همین دلیل در لیست بعدی روند رسانه های اجتماعی برای سال 2021 قرار دارند.


در این اینفوگرافیک ، ما پس از بررسی 813 پاسخ دهنده منحصر به فرد در پایان سال گذشته ، برخی از مهمترین اطلاعات مربوط به مباحث مربوط به گزارش آماری کامل توسط Wyzowl را نشان دادیم.

https://graphicmama.com/blog/social-media-trends-2021/

شرایط جدید فاز دوم واکسن «کووپارس»

شرایط جدید فاز دوم واکسن «کووپارس»/امکان ورود دیابتی و فشارخونیها

دکتر محمدحسین فلاح مهرآبادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت واکسن «کووپارس» گفت: فاز اول تست بالینی این واکسن که تزریق به ۱۳۳ داوطلب بود به اتمام رسیده و تاکنون ۶۴ نفر نوبت دوم را دریافت کردند و به همین ترتیب مابقی داوطلبان، بر اساس تاریخی که مقرر شده (۲۱ روز بعد از تزریق اول) نوبت دوم را دریافت خواهند کرد.



معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی با بیان اینکه تا یک ماه آینده گزارش اولیه و آنالیز بینابینی فاز اول تست انسانی این واکسن را به سازمان غذا و دارو ارسال می‌کنیم، گفت: بر اساس نتایج فاز یک، می‌توانیم وارد فاز دوم شویم.


وی در خصوص مزیت‌های واکسن نسبت به سایر واکسن‌ها تاکید کرد: این واکسن نوترکیب کمترین عارضه را دارد و مطالعه ما هم در داوطلبان، نشان می‌دهد که عارضه آن‌چنانی برای افراد نداشته است؛ همیشه مختصر عوارض واکسن در افراد وجود دارد ولی تاکنون در فاز اول تست بالینی واکسن کووپارس، عارضه‌ای که منجر به مشکل شود نداشتیم.


به گفته فلاح مهرآبادی، همچنین در فاز اول ابتلاء به کرونا هم نداشتیم اما در کل موضوع ابتلاء به کرونا در فاز سوم تست انسانی بررسی خواهد شد.


وی با تاکید بر اینکه البته در پروتکل این واکسن، مجوز فاز دوم دریافت شده، گفت: ولی این مجوز مشروط بر این است که نتایج مرحله اول تست خوب باشد و در کمیته اخلاق به تصویب برسد. پیش بینی می‌شود از اوایل خردادماه فاز دوم تست انسانی را شروع کنیم.


معاون تحقیقات و فناوری مؤسسه رازی اضافه کرد: در فاز دوم این تست انسانی ۵۰۰ داوطلب وارد مطالعه می‌شوند که این تعداد به دو گروه تقسیم خواهند شد؛ گروه اول واکسن با دوز مشخص شده از نتایج فاز اول و گروه دوم واکسن نما یا «پلاسبو» دریافت می‌کنند.


وی با اشاره به شرایط فاز دوم تست این واکسن افزود: در فاز اول ۱۸-۵۵ سال وارد مطالعه شدند اما در فاز دوم سن افزایش می‌یابد به این صورت که افراد ۱۸-۷۰ ساله می‌توانند داوطلب شوند؛ البته که شرایط دیگری هم همچون ورود داوطلبان با فشار خون و دیابت کنترل شده نیز جز شرایط خواهد بود و ما این افراد را در مطالعه قرار خواهیم داد.


فلاح مهرآبادی با تاکید بر اینکه تاکنون نزدیک به ۵ هزار داوطلب در سامانه ثبت نام کرده‌اند، افزود: فاز دوم این تست نیز از تهران و البرز داوطلب می‌پذیرد و در فاز سوم نیز از کل کشور می‌توانیم افراد را وارد مطالعه کنیم.


کد خبر 5186930

https://www.mehrnews.com/

برنامه‌های ویژه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام اعلام شد

برنامه‌های ویژه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام اعلام شد


تهران- به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.


به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت سالروز واقعه ۱۷ شهریور فرهنگسرای امام با ۶ برنامه در فضای مجازی به بزرگداشت این واقعه با هدف زنده نگاه داشتن شهدا و اهداف آنان می‌پردازد.



نخستین برنامه این مرکز تولید یک موشن گرافی به عنوان «خون های ماندگار» است که با پدیدار شناسی این واقعه، گزارش مختصری از این روز خونین، با متن و تصاویر ارائه می‌دهد، این محصول با مشارکت مرکز ترویج نام، یاد و اندیشه امام در شهرداری تهران تولید شده است.


همچنین در ۲ محصول ویدئو گرافیک، به بازخوانی پیام امام راحل در مورد ۱۷ شهریور با قرائت سید احمد خمینی می‌پردازد و در ادامه سخنرانی شهید هاشمی نژاد درباره این حادثه خونین در محصولی دیگر تولید و فتوکلیپی با عنوان «میدان شهدا» عکس‌های کمتر دیده شده از مرکز اسناد انقلاب اسلامی با سرودی با همین عنوان، این واقعه مرور می‌شود.


بر این اساس، در برنامه‌ای با عنوان «کتاب هفدهم» به معرفی بسته کتاب‌هایی با موضوع همین واقعه به صورت پادکست می‌پردازد.«انعکاس» یکی از برنامه‌های شاخص و مستمر فرهنگسرای امام (ره) است که در بخشی کوتاه از دهمین گفتگوی خود با «حجت الاسلام محمد علی رحمانی» به بررسی این رخداد می‌پردازد.


کد خبر 5016081


mehrnews.com/xSFb2

نمایشگاه فناوری آلمان زیر سایه کرونا برگزار شد

نمایشگاه فناوری آلمان زیر سایه کرونا برگزار شد


نمایشگاه ایفا به طور محدود فعالیت خود را در برلین آغاز کرده و گجت های مختلفی برای داغ کردن مایعات، پرورش گیاهان در خانه و ایستگاه کاری رایانه ای در آن به نمایش درآمده اند.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ساوث چاینا مورنینگ، ایفا ۲۰۲۰برلین به عنوان بزرگترین نمایشگاه فناوری اروپا برگزار شده است. این نمایشگاه که به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار محدود تر از سال های گذشته برگزار شده، همچنان مملو از فناوری های جدید است.



در این گزارش می توانید با برخی از جالب ترین فناوری های نمایش داده شده در این نمایشگاه آشنا شوید:


باغچه هوشمند خانگی


دیگر نگران قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا و قفسه های خالی از سبزیجات نباشید. می توان دانه های گیاهان و سبزیجات را در دستگاه «گرین باکس» کاشت و در خانه پرورش داد. استارت آپ آلمانی «برلین گرین» این باغچه هوشمند را با فضای سرپوشیده ابداع کرده است. هرچند این باغچه در اصل برای پرورش گیاهان و سبزیجات سالاد است اما می توان دانه های درختان را نیز در آن پرورش داد!

mehrnews.com/xSF6T

افتتاح کارگاه گرافیک همدلی با حضور ۵۰ هنرمند کشوری در مشهد

افتتاح کارگاه گرافیک همدلی با حضور ۵۰ هنرمند کشوری در مشهد


مشهد _ دبیر اجرایی کارگاه گرافیک همدلی گفت: این کارگاه با موضوع "مردم‌داری و کرامت انسانی" با حضور ۵۰ هنرمند از ۱۴ استان کشور امروز در مشهد افتتاح شد.



به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا میری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه کارگاه گرافیک که با موضوع "مردم‌داری و کرامت انسانی در سیره رضوی" با حضور ۵۰ هنرمند کشور در زمینه هنرهای تجسمی در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: گزینش هنرمندان برای حضور در کارگاه از سه طریق انجام شد، اول اینکه با ارائه سهیمه به تشکل‌های سایر استان‌ها سعی شد تا از چهره‌های جدید استفاده شود، همچنین انتخاب هنرمندانی که در زمان شهادت شهید سردار قاسم سلیمانی خلق اثر کردن، نیز در اولویت بودند و در نهایت با رصد آثار هنرمندان مراحل گزینش به اتمام رسید.


دبیر اجرایی این کارگاه همچنین گفت: این کارگاه با حضور ۵۰ هنرمند از ۱۴ استان کشور امروز در مشهد افتتاح شد. در این کارگاه سعی شده است تا به قسمت‌هایی از سیره امام رضا (ع) و احادیثی پرداخته شود که در زندگی مردم اثربخش تر باشد. عوائد این کارگاه نیز به روستایی در بلوچستان اهدا خواهد شد تا آب شیرین به این روستا رسیده شود.


در ادامه سید جلال فیاضی اظهار کرد: ۲۰ سال قبل با توجه به نگاه مسئولان سازمان ارشاد، تفکر اقدامات فرهنگی برای ارادت به ساحت امام رضا (ع) شکل گرفت، لذا مسابقات فرهنگی در سطح کشور برگزار شد و تاکنون ۳۵ جشنواره در این زمینه برگزار شده است.


مشاور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در ابتدا گفت: به مرور زمان تصمیم گرفته شد تا کیفیت جشنواره‌ها بهتر شود و افراد حرفه‌ای تر نیز در جشنواره حضور داشته باشند. بر همین اساس با توجه به حضور آثار مردمی در جشنواره‌های مختلف، برخی جشنواره‌ها را برای افراد نخبه و حرفه‌ای در نظر گرفته شد.


وی در ادامه افزود: در بنیاد امام رضا (ع) نیز به دنبال افتتاح دومین بنیاد با محوریت فضای مجازی هستیم، لذا بر آن شدیم تا فعالیت‌های بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) را در فضای مجازی نیز دنبال کنیم.


فیاضی همچنین خاطرنشان کرد: متأسفانه مردم مانند گذشته حوصله مطالعه کتاب و مقاله‌های سنگین را ندارند و بیشتر به دنبال تولیدات تصویری و هنری هستند. متأسفانه در ایام شیوع کرونا یکسری محدودیت‌هایی به وجود آمد که البته می‌توان از این فرصت به نحو احسن استفاده کرد.


مشاور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در ادامه تصریح کرد: امسال بدلیل بیماری کرونا احتمال دارد که مراسم جشن ولادت امام رضا (ع) مانند سال‌های گذشته برگزار نشود و احتمالاً از طریق صدا و سیما و فضای مجازی مراسم پخش خواهد شد.


گفتنی است، این کارگاه امروز چهارشنبه ۲۱ خرداد ماه افتتاح شد و تا روز جمعه، ۲۳ خرداد ماه در محل کتابخانه عمومی قلم در مشهد ادامه خواهد داشت.


کد خبر 4946305

mehrnews.com/xS472

جیک جیلنهال سراغ «برف کور» می‌رود/ همکاری با کارگردان «گناهکار»

جیک جیلنهال سراغ «برف کور» می‌رود/ همکاری با کارگردان «گناهکار»


جیک جیلنهال به عنوان یکی از بازیگران فیلم «برف کور» انتخاب شد.


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، در حالی که استودیوهای متعددی برای کسب امتیاز تولید و پخش فیلم «برف کور» رقابت دارند، این فیلم با اقتباس از رمان گرافیکی به همین نام از اولی مسترز ساخته می‌شود.



این فیلم اکنون جیک جلینهال را برای بازی در یکی از نقش‌ها جذب کرده و قرار است به کارگردانی گوستاو مولر سازنده تریلر دانمارکی «گناهکار»، در سال ۲۰۱۸ ساخته شود. وی با این فیلم اولین فیلم انگلیسی زبان خود را کارگردانی می‌کند.


فیلمنامه فیلم توسط پاتریک نس نویسنده و فیلمنامه‌نویسی نوشته می‌شود که نویسنده رمان و فیلمنامه «هیولا صدا می‌زند» است. وی اکنون در حال نوشتن فیلمنامه اقتباسی از «سالار مگس‌ها» به کارگردانی لوکا گوادانینو است.


داستان فیلم درباره کودکی است که متوجه می‌شود والدینش در برنامه‌های محافظت از شهود نقش دارند. از این فیلم به عنوان ترکیبی از «زندانیان» و انتهای رقابت» یاد شده است.


از دیگر پروژه‌های در دست جریان جیلنهال می‌توان به بازی در فیلم اکشن «دیویژن» که اقتباسی از یک بازی کامپیوتری است یاد کرد. او قرار است با بندیکت کامبربچ در فیلم معمایی «ریو» هم‌بازی شود. سریال «لیک ساکسس» او نیز باید به زودی در شبکه اچ‌بی‌او اکران شود.


کد خبر 4947593

mehrnews.com/xS4Fj

12345678910
last