تبلیغات موثر در سایزهای کوچک !
دغدغه اکثر هنگامی بیشتر می شود که میخواهیم یک کمپین موفق تبلیغاتی ایجاد کنیم،اول نمی دانیم کجا تبلیغ دهیم و بعد از آن نمی دانیم از چه روشی استفاده کنیم تا تبلیغاتی که از طریق ” بنر ” انجام می دهیم در بالاترین سطح ممکن انجام شود و موثر باشد.
امروز در این مطلب می خواهیم به تبلیغات موثر در سایزهای کوچک بپردازیم. یعنی به شکلی از طراحی استفاده کنیم تا در تبلیغاتی که ابعاد کوچکی دارند بهترین بازدهی و نرخ تبدیل را بدست بیاوریم.
تبلیغات موثر در سایزهای کوچک !
چندی پیش درباره ” بهترین روش های تبلیغات در ایران ” صحبت کردیم به موارد متعددی اشاره کردیم اما در آن مطلب درباره اینکه چطور در تبلیغاتی که ابعاد کوچکی دارند کاری انجام دهیم تا بیش از پیش در نگاه مخاطب دیده و شناخته شویم کمتر گفتیم، امروز در این مطلب بیشتر در این باره صحبت خواهیم کرد.
می دانیم که تبلیغات اینترنتی در ابعاد مختلف و ۱ تا ۳ فرمت خروجی انجام می شود، اینکه تمایل داشته باشید در چه ابعادی تبلیغ انجام دهیم و طرح تبلیغاتی خود را در چه جایگاهی به تصویر بکشانیم به عوامل متعددی وابستگی دارد، از { هزینه تبلیغات، برنامه ریزی و وب سایت های هدف و … } که تمام این موارد در تبلیغات نقش دارند.
با این حال هیچگاه تضمینی وجود ندارد که شما یک تبلیغ در سایز بزرگ انجام دهید و موفق شوید و از سوی دیگر هیچ تضمیمی هم برای عدم موفقیت شما نیست. گاها یک تبلیغ کوچک تاثیرات بزرگ می گذارد، مهم این است که چگونه و با چه تکنیکی بتوانیم از ابعادی که در اختیار داریم استفاده کامل داشته باشیم.
https://parsitarh.ir/digital-marketing/advertising-effective-in-small-sizes/
[ بازدید : 343 ] [ امتیاز : 3 ] [ امتیاز شما : ]